آدرس: ....................................................................................................................................................................................................... شماره تلفن: ........................................................................... نام کالا: ....................................... مارک: ....................................... مدل: ....................................... تاریخ شروع ضمانت: ........................................... تاریخ اتمام ضمانت: .......................................... مدت اعتبار این ضمانتنامه 18 ماه از تاریخ تحویل می باشد. تهران- خیابان سهروردی جنوبی، خیابان حجازی، خیابان ملک، بن بست فرهومند، پلاک 1 واحد 7 ، شرکت صدرا گستر سیستم پایدار تلفن: 88454795-021
|
نام صاحب امتیاز |
علی مرتضوی |
استان ـ شهر |
اصفهان ـ اصفهان |
آدرس |
اصفهان، خیابان ساعد، کوی امام جعفر صادق (ع)، جنب مسجد امام صادق (ع)، طبقه همکف |
کد پستی |
8184714194 |
شماره تماس |
42436000-021 |
تعمیرگاه شماره دو |
|
نام صاحب امتیاز |
فؤاد باذل |
استان ـ شهر |
خوزستان ـ اهواز |
آدرس |
اهواز، شهرک صنعتی شماره 2، فاز یک، خیابان تلاش 7 |
کد پستی |
6143154015 |
شماره تماس |
09165798479 ـ 09422010103 |
تعمیرگاه شماره سه |
|
نام صاحب امتیاز |
محمدجواد آبده |
استان ـ شهر |
سیستان و بلوچستان ـ زاهدان |
آدرس |
زاهدان، خیابان امام خمینی مالک اشتر 2، نبش میلان 5 واحد 2 |
کد پستی |
9813847154 |
شماره تماس |
09155494376 ـ 33254641-054 |
تعمیرگاه شماره چهار |
|
نام صاحب امتیاز |
یاسین علیدوستی |
استان ـ شهر |
ایلام ـ ایلام |
آدرس |
ایلام، بلوار اصناف، پایینتر از دبیرستان عفاف، شرکت اسپید نرمافزار |
کد پستی |
6931853473 |
شماره تماس |
09188412544 ـ 33353500-084 |
تعمیرگاه شماره پنج |
|
نام صاحب امتیاز |
علی مرتضوی |
استان ـ شهر |
تبریز |
آدرس |
تبریز، فلکه شهریار، زعفرانیه، به طرف فلکه خیام، ساختمان پارس طبقه 6 |
کد پستی |
5166846859 |
شماره تماس |
42436000-021 |
بسمه تعالی
فرم نظر سنجی و رضایت مشتریان
- هدف اصلی شما برای استفاده از این محصول/ خدمات چیست؟
- بیشترین نگرانی شما در رابطه با این محصول/خدمات چیست؟
- به طور کلی، آیا از محصولات/ خدمات ما راضی هستید؟
- آیا تیم پشتیبانی مشتری تمام سوالات شما در رابطه با محصولات/ خدمات را پاسخ داده است؟
- چه توصیههایی برای بهبود کیفیت محصولات/ خدمات ما دارید؟
- به نظر شما، چه اصلاحاتی را میتوان برای بهتر شدن از محصولات رقبا انجام داد؟
- دلایلی که ممکن است محصولات/ خدمات ما را انتخاب کنید چیست؟
- با توجه به تجربه شما با تیم خدمات مشتریان ما، چقدر احتمال دارد که محصولات/ خدمات ما را به یک دوست یا همکار توصیه کنید؟
- لطفا از تجربه خود با نماینده خدمات مشتری ما امتیاز دهید؟ (گزینه های پاسخ: ضعیف، منصفانه، خوب، بسیار خوب، عالی، غیر قابل قبول)
- آیا نماینده خدمات مشتری ما مشکل شما را به خوبی حل کرد؟
- از خرید حضوری چقدر رضایت داشتید؟ (از 1 تا 10)
- از میزان تلاش گروه ما در رفع مشکلاتتان چقدر رضایت دارید؟
- آیا از لحن پاسخگویی مسئولین ما راضی بودید؟
- آیا پیشنهاد یا نظری برای کمک به ما در ارائه خدمات بهتر دارید؟